When the destruction of God, Shiki, Shiki, she cried to visit all places and cried to Israel.Zhhara is never abandoned them.That was a bone, and returned with them back to them.And so that they never left them in this place, so that they lived in this place.The judge shall also judge the person who performs court court to judge the judge who performs court court.In the location where Tutorah is serious research, and participate in the road. Zohar세키나는 성전이 파괴된 것을 보고, 전에 살던 모든 곳을 다시 찾아가서, 자기가 살던 곳과, 유배지로 간 이스라엘을 위해 눈물을 흘렸습니다. 조하르 세키나는 절대 그들을 떠나지 않습니다. 그들은 바빌론에서 그들과 함께 있다가, 그들과 함께 포로가 되어 돌아왔다. 그리고 그 땅에 남겨진 의인들을 위하여, 그 땅은 그들을 떠나지 않고, 그 땅에 머물러 있었습니다. 조하르 참된 판단을 내리는 판사는 세키나를 [백성들 사이에] 이스라엘에 살게 하고, 완벽한 진실로 판단을 내리지 않는 사람은 세키나를 떠나게 합니다. 탈무드 토라가 열심히 공부하는 곳이면 어디든 세키나가 와서 합류하고, 길에서는 더욱 그렇습니다. 조하르
When the destruction of God, Shiki, Shiki, she cried to visit all places and cried to Israel.Zhhara is never abandoned them.That was a bone, and returned with them back to them.And so that they never left them in this place, so that they lived in this place.The judge shall also judge the person who performs court court to judge the judge who performs court court.In the location where Tutorah is serious research, and participate in the road. Zohar세키나는 성전이 파괴된 것을 보고, 전에 살던 모든 곳을 다시 찾아가서, 자기가 살던 곳과, 유배지로 간 이스라엘을 위해 눈물을 흘렸습니다. 조하르 세키나는 절대 그들을 떠나지 않습니다. 그들은 바빌론에서 그들과 함께 있다가, 그들과 함께 포로가 되어 돌아왔다. 그리고 그 땅에 남겨진 의인들을 위하여, 그 땅은 그들을 떠나지 않고, 그 땅에 머물러 있었습니다. 조하르 참된 판단을 내리는 판사는 세키나를 [백성들 사이에] 이스라엘에 살게 하고, 완벽한 진실로 판단을 내리지 않는 사람은 세키나를 떠나게 합니다. 탈무드 토라가 열심히 공부하는 곳이면 어디든 세키나가 와서 합류하고, 길에서는 더욱 그렇습니다. 조하르
Chapter 5 Bavia asylumTwo ethical mother Jewish spirit, and the spirit of the psychological mother in Shizu, and the first temple, Jewish people, Jewish, Jewish, and the destruction of the first God.This may be considered to lose the role of the holographic or world.The “high” of the group experience of God’s shared experience, and strengthening of Jerusalem.The development of Bavia’s China’s attempt to reconfigure the great worship experience.The elegant priest was impressed by the dramatic ceremony and beautifully remembered the ceremony and comfortable music.The glory of God was still in the old man and the oldest asylum.The loss was buried in the book (a) of prayer, and Caltokan, and Caltokyo.These emotions were held without the same personal tragedy, and the second temple was organized by commemorative tragedy and second temple on the day.The serious summer compliance with fast and prayer for the Jews’s lives in the world’s lives of Israel.This destruction was probably the most deep-cutting of the victims of the children’s consciousness, and the most of those who were the most deeply carved by the victims of the victims of the victims of the victims. The people of Israel were deprived of their freedom, their homes, their land, their monarchy, and their 59제5장 바빌로니아 망명 윤리적 어머니 예수회시나이에서의 계시 경험의 중심이며, 집단 집단적 깨달음, 유대인, 그리고 기원전 586년의 첫 번째 성전의 파괴로 간주되며, 우리는 이를 홀로코스트 또는 세계의 상실이라고 생각할 수 있다。 예루살렘 성전 예배의 드라마와 힘 속에서 신의 공유된 집단 경험의 ‘높음’이 반복되고 강화되었다. 바빌로니아 유대교 회당과 싯두르, 또는 기도서의 발전은 높은 예배 경험의 감각을 재구성하려는 랍비적 시도를 나타낸다. 우아한 사제직을 극적인 불 의식과 아름다운 레위 음악으로 대체하는 것은 인상적인 도전이었다. 성전의 영광은 여전히 장로들의 기억 속에 남아 있었고, 적어도 망명 1세대에게는 전해졌다. 그 손실은 매일 기도서(매일 우리가 성전의 재건과 문화적 관습의 회복을 요구하는 기도서)에 내재되어 있었다. 같은 개인적 비극을 겪지 않고 유지된 이러한 정서는 티샤 브아브(아브의 9번째)의 연례 단식일에 제도화되어, 그 날에 첫 번째와 두 번째 사원이 없어진 것을 기념했다. 유대인의 삶에서 중심적인 손실에 대한 금식과 기도로 특징지어지는, 이 진지한 여름 행사는 전 세계 이스라엘 부족들의 분산과 함께 발생한 모든 손실과 고통에 대해 애도를 표한다. 어린 시절 트라우마에 대한 기억처럼 그 파괴는 아마도 유대인 집단의 의식에 가장 깊이 각인되어 다른 많은 망명자들보다 먼저 국가의 초기 역사에 왔고 위대한 히브리 예언자들의 재앙에 대한 경고를 따랐을 것이다。 이스라엘 사람들은 그들의 자유, 그들의 집, 그들의 땅, 그들의 군주, 그리고 그들의 59명을 빼앗겼다
Chapter 5th temple.The box of the contract was disappeared, and I couldn’t find it.Some legend indicates that the prophet elementary, who hide the box boat before the conquer the box boat.Other stories suggestions on the ground.However, other ages, the army of Nibadne, the army of Nibadne, and carry out the king.The destruction of land is completely, and economic life, and economic life, and economic life, and they were all the values and the future.Many leaders and teachers are taken to Bavon and teachers are estimated to be 1.5 million people.In the way of traveling, they began to hear the death of Bahon, we cried out for you to hear you.Can they sing the holy song in a stranger?The disruption from land, the land is also started to the sacred literature of Jewish location.Several years, wise men asked whether the wise man is outside of Jerusalem, especially when she was outside of Jerusalem.The refugees asked whether they can feel that the presence of God’s presence of God.They don’t think they could be protected and not be safe.After all systems have been destroyed, they have been completely completely?The young country is not that young children and families are separated from the mother and home.People left the hunger and poverty of Israel, and poverty.Many of the majority left in Jewish, but there were no longer a person who chose to be together.The hardships of people were deeply permanent.The deposit says the time of hunger and scary society, terrible suffering from a terrible situation, terrible suffering from a terrible situation.Most of the foreign deporters were trained and skilled in education, so it was finally able to rebuild economic, so it was finally able to rebuild the religious life.In 70 years, Jews are 605 Carrier, the Jews are 605th 거룩한 사원I was blessed with the presence of. 언약의 궤는 사라지거나 숨겨져 있었고, 결코 발견되지 않았다. 어떤 전설들은 예언자 예레미야가 정복 전에 방주를 숨겼다고 암시한다. 다른 이야기들은 사원의 문이 땅에 가라앉았다고 암시한다. 그러나 다른 연대기들은 느부갓네살 왕의 군대가 미슈칸에서 의식용 물건들을 제거하고 왕이 사용할 수 있도록 바빌론으로 운반했다고 묘사한다. 국토의 완전한 파괴는 사람들의 물리적, 경제적 삶뿐만 아니라 그들이 소중히 여기는 모든 가치와 미래에 대한 모든 희망을 말살하는 것이었다. 지도자들과 교사들의 상당한 비율이 바빌론으로 강제 행군되었으며, 역사가들에 따르면 추방된 첫 집단은 1만 명으로 추정된다. 그 여정에서 그들은 수천 년 동안 시온에 대한 갈망을 울릴 한탄을 시작했다: “바빌론의 물 옆에서 우리는 너를 위해 누워서 울었다.” (시편 137). 그들이 낯선 땅에서 신성한 노래를 부를 수 있을까? 이 땅으로부터의 분리는 또한 세키나의 위치에 대한 유대인의 신성한 문헌들을 통해 반향을 일으킨 질문을 시작했다. 수백 년 동안 현자들은 세키나가 고향 밖에서, 특히 예루살렘 성전에서 멀리 떨어져 살 수 있는지 물었다。 망명자들도 집 밖에서 신의 존재를 느낄 수 있겠느냐고 물었다。 그들은 그들이 다시 보호받고 안전하다고 느낄지 궁금했을 것이다。 그들의 삶을 함께 유지했던 모든 기관들을 이렇게 산산조각 낸 후에 그들은 완전해질 수 있을까? 어린 아이가 어머니와 가정에서 격렬하게 분리되는 것처럼, 젊은
The powerful prophet, including the prophet El, including the prophet El, and the belief that the Lord Employment of God’s management.The prince of Bavia was captured when he was taken in the 10s, and gave a young prophet, and gave a special position to interpret the dream of the King of Nello.Daniel’s personal story is similar to the role of Joseph, and Egypt’s role in the creation of Egypt.Most of our lives of Bars, the festival (Dan.5—I know the interpretation of Daniel’s “Window” in the wall.In the tradition of Jewish tradition, the prophet, and the prophet who was taught by the Holy Spirit of the Holy Spirit, and the co-founder of the God.They were at least one generation, and they could help them to develop a spiritual spiritual exploration of the world’s digital atmosphere.These scholars continued dialogue on the position of SHAKina.Some of God’s bed, who was only living in Israel, and the fact that the gods of Jerusalem, and the Holy God, and the Holy God, and the Holy God.Other people claimed that Shiki has been present in all places in the world.Certainly, their protection eagle will accompany Jews in asylum.The story of people who heard the sound and bell was flying around the particular location.Many people believed that the existence of God’s protection in Shino, and he believed that the glory clouds will lead themselves.The person who threw light, who threw light into light.And as a punishment of Shiki, the role of the manager, and the role of the evil evil. With the evolution of the Babylon ian exile and its strong emphasis on Jewish communal life came the later 61이 때에 나타난 예언자 에제키엘을 포함한 강력한 예언자들의 인격들은, 신의 섭리에 대한 믿음과 궁극적으로 이스라엘 땅으로 돌아가는 믿음을 유지하고 있다. 바빌로니아 왕가는 어린 예언자 다니엘에게 특별한 지위를 제공했는데, 다니엘은 십대 때 붙잡혔고 네부 차드네자르 왕의 꿈을 해석하기 위해 법정으로 끌려온 것으로 추정된다. 다니엘의 개인적인 이야기는 창세기에 나오는 요셉에 관한 이야기와 이집트 파라오의 꿈 통역관으로서의 역할과 유사하다. 우리 대부분은 바빌론의 멸망을 예언한 발샤자르의 잔치(단 5:25~29)에서 다니엘이 ‘벽에 쓴 글씨’를 해석한 것에 익숙하다. 유대교 전통에서 예언은 개인에게 영감을 주기 위해 스히나로부터 성령을 불어넣는 루아차 코데쉬의 기능이라고 가르쳤기 때문에, 공동체는 하나님이 그들과 함께 계셨고, 그들 가운데 있는 예언자들을 통해 신의 인도가 표현되고 있다고 믿도록 격려받았다. 그들은 적어도 첫 세대에 종교적인 관습을 유지할 수 있었고, 중요한 영적 탐구에 종사하는 현자들에게 영양을 공급할 수 있었고, 이것이 바빌로니아 탈무드의 발전으로 이어졌다. 이 유배된 학자들은 세키나의 위치에 대한 대화를 계속했다. ‘하나님의 침대’인 신의 존재는 이스라엘 땅에서만 살 수 있고, 사실 예루살렘 성전 인근에서만 느낄 수 있다는 주장도 나왔다. 다른 사람들은 세키나가 신의 존재로서 세계의 모든 장소에 동시에 존재한다고 주장했다. 확실히 그들의 보호의 독수리는 유대인들의 망명에 동행할 것이다。 특정 장소
Chapter 5 Shikan’s name is a Nunei-Then Israel.Also, protective life of religious teachers must comply with high personal behavior standards.The ethical warning was now linked to life and Shiki.After that, these ideas have developed more concrete.She is always a while the 10 male of 10 men, when the 10 men are gathered in prayer, or research hall.People who are a stranger to the stranger in the stranger, who are taught to receive a stranger to the count of Shiki.People who experienced poverty, and they have learned that they have to experience a beggar, and also experienced a person who has experienced a personality of God.People who need to feel relieved when you need to feel relieved when you have a feeling of illness and death, and death, and waited for all the people to spread their arms.from people who were victims of the EmpireAnd I was brought to the newsThe violence and close parents are living in seven heaven and parents, and the people who are in the glory of God’s gloryIt’s that I’ll jump.As a description is increasingly intellectual, the concept of Shiki’s concept of Shiki, and the concept of the surrounding God is more delicate ethical framework.In this diagram, people can attract the presence of God, people can attract the presence of God when he violated the law.According to the atmosphere, the ability to attract the world, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity, charity.As people don’t have pride in his behavior, the wise man, the presence of God’s existence, and they remember that God’s presence of God.The exaggerated self was not left to leave.Only humble people are suitable for residents.As this, the Holy Spirit appeared as the most humble person, the Holy Spirit appeared in the most humble person. For 62제5장 세키나의 명칭은 이스라엘 공동체 또는 이스라엘 공동체이다. 종교 교사들의 손에 있는 공동체 생활의 후견인은 높은 수준의 개인 행동을 더욱 엄격하게 준수해야 했다. 삶을 위한 윤리적인 교훈은 이제 셰키나와 관련이 있다. 나중에 탈무드가 발전함에 따라, 이러한 생각들은 더욱 구체적이 되었고, 10명의 남자들로 구성된 민얀(쿼럼)이 기도하기 위해 모일 때마다 또는 비트 미드라쉬, 즉 서당에 모일 때마다 세키나가 참석한다는 격언이 생겼다. 이방 사람들이 이방 사람들을 찾아와서, 이방 사람들에게 대접하는 사람들은 세히나의 얼굴을 받을 것이라는 가르침을 받았다. 가난을 경험한 사람들로부터 거지에게 자선을 베푸는 사람은 – 심지어 작은 동전 하나라도 – 신의 존재를 확실히 경험할 것이라는 가르침이 왔다. 질병과 죽음의 시기에 구원을 필요로 하는 사람들로부터 루아차 코데쉬가 모든 병상에 앉아 건너가는 사람들을 위해 팔을 벌리고 기다리고 있다는 상기가 왔다. 제국의 공격의 희생자였던 사람들로부터 폭력, 오염, 근친상간이 세키나를 소외시키고, 그 혐오스러운 인간의 행동이 세키나를 천사들이 신의 영광의 빛나는 빛인 지바 세키나를 비추는 일곱 개의 하늘로 날아가게 할 것이라고 가르쳤습니다. 주석이 확장되고 종교적 삶이 더 지적이 되면서, 셰키나의 개념은 점점 더 미묘한 윤리적 틀 안에서 발전했다. 이 도식에서, 사람들은 그들의 미츠보트(선행)로 세키나를 끌어들이거나 법을 위반했을 때 신의 존재를 멀리할 수 있었다。 탈무드에 따르면, 세키나를 지상으로 끌어들이는 능력
This is a simple bread, or poor bread, called Reki, or poor bread, called Reki.Some experts were tied to a personal charismatic gift and the quality of the quality of the men and his quality of the main relationship was simplified as well as well as well as well as well as well as well.from the moodThe presentation of God’s existence of Godthrough a metaphor of lightI have been presented in gender neutral way.The word “She was a woman, but the mood was not defined as a woman, but the atmosphere of God, as a woman.However, the Holy Spirit began drawing up her husband, and the Holy Scene, especially in midler shim, especially in midler shim, especially in midler shim.In various stories, the gods will appear before the gods’s appearance, and protect anyone.The story that she defense defense against solo King of solo Monon, is part of almost different attributes.The problem of the Shiki can be drawn as a standard god of God’s women’s face, which has been taken into the 20th century.At the same time, I can see that many features of Mimar Schriz, many features that are similar to the characteristics of ancient Middle East.She is a great wing of crops that protect their children and the fair resources, and they are a punishment of fair resources, and to conduct discipline expedition.Ironically, he lived in Jewish literature, but was well hidden in Jewish literature, but he was well hidden in Jewish literature.And that she was really developed the concept of men’s imagination, and I think that they were experienced by a large folk culture, and understand the wisdom of women’s wisdom?We know that we knew that the early stage of digital atmosphere was still in the near the house. 63 이러한 이유로、Sekhinah 는 Matzah、또는 legemoni 라고도 알려진 간단한 빵、또는 가난한 빵으로 유월절 식탁에 표시된다 にタルムード時代の村を再建しました. 일부 논평가들은 세키나를 개인적 카리스마의 선물과 연결시키고 그 자질을 키가 크고 고귀한 태도를 가진 남성들과 연결시키려고 노력했지만, 주요 관계는 단순함과 겸손이었다. 탈무드에서 신의 존재에 대한 100년간의 랍비적 논평이 나왔고, 주로 빛의 은유를 통해 성중립적인 방식으로 제시되었다. 세키나라는 용어는 여성이었지만, 탈무드는 후대의 카발리즘 문학처럼 신의 더 쉽게 접근할 수 있는 존재를 여성으로 정의하지 않았다。 그러나 흥미롭게도 현자들은 세키나를 남성 신과 거의 별개의 존재로 묘사하기 시작했는데, 특히 세키나가 이스라엘의 아이들을 보호하기 위해 일어나는 미드라심에서 그러했다. 여러 비유에서 신의 존재는 누군가를 방어하기 위해 영광의 왕좌 앞에 나타날 것이다. 세키나 왕조가 솔로몬 왕을 옹호한 이야기는 거의 별개의 속성을 제시하는 진화의 일부이다. 셰키나가 신의 여성적인 면에 대한 논의로 이어졌던 준 신적인 힘으로 묘사될 수 있는가에 대한 문제는 20세기까지 이어졌다. 동시에, 우리가 미드라시의 위대한 몸을 훑어본다면, 우리는 세키나에 기인한 많은 특징들이 고대 중동 여신들의 특징들과 유사하다는 것을 발견할 수 있다. 그녀는 자녀들을 보호하는 위대한 날개 달린 존재이며, 자원의 공평한 공유를 요구하는 농작물의 수호자이며, 수많은 경우에 지구로 내려와 규율 탐험을 수행하는 죄의 징벌자이다. 아이러니하게도, 유대인 문학 속에는 잘 숨겨져Chapter 5 Israel illustrates simple existence of family life, meals, work, work, work, work, work, work, and prayer was all over each other.The first few years ago, the first number of Bahon, the first few years ago may reflect the organization of the village.The man was clearly described in prayer, but they were also written in the public forum, and the children, and the children who were involved in the public forum, and the children.The story of the first century of the life of the life of the life of the life of the life of the world.She is a great wise daughter, and she may participate in academic conversation as one wife of the most famous teachers, and participate in academic conversation.The mood also quoted the famous two centuries, and legal opinions of the famous family history and confidence.Bellria was taught the law in the Academy of My husband’s Academy.Two women are treated as exceptional, and the other women’s role as an exceptional, or language termination.in the women’s mood to form a digital moodWhat did you have any influenceI don’t know exactly what I’m sureTo react to the speech, you can use the picture of the Jews’s history of Jewish peopleI know that many stories and interpretations were included.The legend of the first Bermit is a legend of the computer who is written in the ester.The high-minded and sincere and sincere E Star is representative.She hid his identity as a new month, and wait from darkness, and wait for her people.Similarly, the face of Shiki is taught that the lives of human beings are often hidden from human beings.According to the legendary Jews, the Queen of Shiki, the Queen, and the Queen of the King of Shiki, and 64 copies of the Malkahashi 5 장 북부 이스라엘은 가족의 삶、먹고 일하고 공부하고 기도하는 모든 것이 서로 가까이에서 이루어졌던 소박한 삶을I will stretch your hands through the hands. 바빌론에서의 초기 – 수라와 펌피타의 위대한 아카데미가 발전하기 전에는 여전히 그러한 종류의 마을 조직을 반영했을지도 모른다。 남성들이 기도, 공부, 글쓰기를 분명히 담당했지만, 그들의 활동은 여성과 어린이 근처의 공개 포럼에서 수행되었을 수 있다. 격동의 1세기를 살았던 이마 샬롬의 삶에 대한 탈무드적 일화들은 작가들과의 상호작용을 암시한다. 위대한 현자의 딸이자 그 시대의 가장 저명한 스승 중 한 명의 아내로서, 그녀는 높은 교육을 받았고 학문적인 대화에 참여했을 것이다。 탈무드는 또한 뛰어난 가족사와 자격증을 가진 유명한 2세기 학자인 베루리아의 가르침과 법적 의견을 인용하고 있는데, 베루리아는 그녀의 남편인 랍비 메이어의 아카데미에서 법을 가르쳤다. 두 여성 모두 나중에 여성의 역할을 비하하는 데 초점을 맞춘 사람들에 의해 규칙을 증명하는 예외인, 예외적이거나 보통의 구어체 용어에서 벗어난 것으로 간주된다. 우리는 여성들이 탈무드를 형성하는 데 얼마나 영향력이 있었는지 정확히 알 수는 없지만, 구전 전통의 수정은 유대인 역사를 통해 움직이는 세키나의 그림을 재구성하는 데 사용할 수 있는 많은 이야기와 해석을 포함했다는 것을 알고 있다. 첫 바빌로니아 유배의 결말과 관련하여 에스더서에 나오는 푸림의 전설이 있다. 경건하고, 순결하고, 고귀한 에스더는 세키나를 대표한다. 그녀는 마치 초승달처럼 자신의 정체성을 숨기고 어둠 속에서David Fortunately, David Fasten will be fast to pull the miracle from the highest level.As the role of the Queen’s role, she grows confidential as a full moon, she grows confidential.First, the first of the king’s castle, and then inherits that are inherited as the Kingdom.The star will declare the computer’s holiday for the Razette, but not wait for people’s victory.After that, the Queen is petitioned to the Queen of the Queen, who stood before the king, and the Queen of Israel, and speak Israel.Four million Jews returned to the sacred temple in the sacred place and reconstruction of God, and reconstruct the temple.Meanwhile, many other people stayed in Percisees, but they stayed in Percisei, and enjoy good life.Even people who returned, many people married, many people married and she became the focus of criticism of the prophet and Nehemian.Under these burning leadership, Jews were encouraged to rebuild religion and reconstruct the country that has been strengthened by lack of poverty and education.The instructions of wise people and prophet, and technical advice for their own education and technology to be used to seek insight into the cruel country.find a wise man in meditationI’m drawing you to make a beautiful study of precious sacred books from various spiritual routes.In these books, there are a specific subject to study, but I thought that you would like to learn that you can absorb that without experience a rich teacher. 65다빌로만 추방 기도와 금식으로 최고 수준에서 구원의 기적을 끌어내린다. 에스더왕후의 역할이 발전할수록 푸림의 보름달처럼 자신감이 생기고 자신의 힘으로 성장한다. 처음에 왕의 성에 손님이 왔을 때, 그녀는 결국 왕국과 함께 그것을 상속받는다. 에스더는 랍비들의 결정을 기다리지 않고 백성들의 승리를 기념하기 위해 푸림절을 선포한다. 소하르 후기에 에스더 여왕이 왕 앞에 서서 백성들을 위해 간청하는 것은 세키나가 영광의 왕좌에서 하나님 앞에 서서 이스라엘 백성들을 대표하여 연설하는 맥락으로 해석된다. 추방당한 바빌로니아 유대인 공동체의 4만 명의 신도들이 성전을 재건하기 위해 성지로 돌아왔고, 다른 많은 사람들은 가난한 이스라엘로 돌아가기보다는 부유한 바빌론에서 좋은 삶을 계속 즐기기 위해 페르시아에 머물렀다. 돌아온 사람들 중에도 많은 사람들이 서로 결혼을 했고, 에스라와 느헤미야의 예언자들은 그것을 비판의 초점으로 삼았다. 이러한 불같은 지도자들의 지도 아래, 유대인들은 그들의 종교적 삶을 강화하고 가난과 교육 부족으로 인해 지금 깊은 상처를 입은 나라를 재건하도록 격려받았다. 현자들과 예언자들의 지시로, 그들은 그들의 동포들을 대신하여 그들의 교육과 기술을 사용하고, 그들의 성서에 대한 연구를 통해 타격을 입은 국가에 대한 통찰력을 찾도록 요청받았다. 명상 다양한 영적 경로의 귀중한 신성한 텍스트로 가득 찬 아름다운 서재에서 내면의 성스러운 그림을 찾는 것. 이 책들 중에 당신이 항상 공부하고 싶었던 특정한 과목이 있는데, 당신은 경험이 풍부한 선생님의 도움 없이도 그것을 흡수할 수 있을지 궁금했다. 65